Haarlem

Kruisstraat 30-32
2011 PZ Haarlem
Tel: 023-5342777
info@jansikkes.nl
Plan route naar parkeerplaatsen

Openingstijden filiaal

maandag
11:00 - 18:00 uur
dinsdag
09:30 - 18:00 uur
woensdag
09:30 - 18:00 uur
donderdag
09:30 - 18:00 uur
vrijdag
09:30 - 18:00 uur
zaterdag
09:30 - 17:00 uur
Dit filiaal krijgt een
7,2
Schrijf een beoordeling

Jan Sikkes in Haarlem

Haarlem staat bekend als de stad met Nederlands meest gevarieerde winkelaanbod. Niet in de laatste plaats door de aanwezigheid van Jan Sikkes. Je vindt ons boven Bristol aan de Kruisstraat, de verbindingsweg van het station naar de grote markt. Via een roltrap stijg je naar hogere sferen: ons stoffeneldorado op een ruimte van maar liefst 900 m2. Nergens in Haarlem en verre omstreken vind je een groter en completer aanbod modestoffen en woonstoffen.

22  Beoordelingen, Haarlem
7,2
Service
6,6
Prijs/kwaliteit
7,5
Assortiment
7,8
Inrichting
7
Algemene indruk
7
Margo Rens
Ik kom er graag voor uit het Verre Oosten.
19-7-2018
Service
8
Prijs/kwaliteit
8
Assortiment
10
Inrichting
10
Algemene indruk
10
tilly de jong
altijd geweldig geholpen door de medewerkers
17-7-2018 hele gevarieerde collectie prachtige stoffen kom er vaak met heel veel plezier
Service
10
Prijs/kwaliteit
9
Assortiment
9
Inrichting
9
Algemene indruk
9
Bakker
Onbeschoft
24-6-2018 Als je vraagt of je geholpen kan worden en je krijgt als antwoord :” liever niet..” ( en dit dus ook niet gedaan wordt) vraag ik me af wil je geld verdienen? Daarna nog een opmerking of we het daar niet wilde leggen( wilde elastiek bij een stofje bekijken. Toen zijn we maar weg gegaan en zullen ook niet snel weer wederkeren. Assortiment viel ook erg tegen; weinig tricot en boordstoffen
Service
1
Prijs/kwaliteit
6
Assortiment
3
Inrichting
4
Algemene indruk
3
van Driel
onvriendelijk,geen tijd, geen interesse om klanten te helpen
23-6-2018 Maandag j.l stond ik in de winkel in Haarlem en vraag aan een verkoopster of ze mij kon helpen. Zij wilde dat niet doen en verwees mij naar de kassa.Daar stond een zeer vervelende,ongeinteresseerde verkoopster die met heel veel moeite mij te woord stond.We kregen alleen de opmerking dat we daar konden kijken.Er waren meerdere mensen getuigen van en iedereen stond met z'n mond open.Schandalig wij gaan voortaan wel naar een andere stoffenwinkel.
Service
1
Prijs/kwaliteit
4
Assortiment
4
Inrichting
2
Algemene indruk
1
Bibi Croiset
Het lijkt wel een sauna!
7-6-2018 Beste Jan Sikkes, Wat een mooi filiaal heeft u in Haarlem. Ruime sortering, fijne medewerkers die goed tekst en uitleg geven. Maar wat ik niet kan bevatten is dat uw medewerkers in een sauna staan te werken! Dag in, dag uit is het er bloedheet. Voor de klanten is het pakken wat je nodig hebt en snel weer wegwezen. Niet te doen! U zou daar echt naar moeten kijken, want dit is eigenlijk bij de beesten af! Algemene indruk is fantastisch, maar iets meer aan uw medewerkers denken is geen zonde. Groeten, Bibi Croiset
Service
9
Prijs/kwaliteit
9
Assortiment
9
Inrichting
9
Algemene indruk
9
Babette Berends
Mooie winkel met een heerlijk assortiment!
4-5-2018 Wat een fijne winkel, mooie materialen en fijne service! Het was even zoeken om de ingang te vinden vanwege de verbouwing. Een bordje in de Bristol zou handig zijn. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker even aan!.
Service
9
Prijs/kwaliteit
8
Assortiment
7
Inrichting
9
Algemene indruk
9
Patricia warns
prettig, hangt een fijne sfeer
27-4-2018 Erg blij met de gordijnen. Ze hangen prachtig! Met dank aan Astrid die fantastisch adviseerde en meedacht.
Service
10
Prijs/kwaliteit
9
Assortiment
8
Inrichting
8
Algemene indruk
9
Gan
Zeer teleurgesteld in de sevice, soms wat arrogant
10-4-2018 Op 6 maart 2018 werden we geholpen door Simone. We hebben aangegeven dat tussen de rails van de gordijnen weinig ruimte is en daardoor de breedte van het aan elkaar genaaide deel, aan de bovenkant van het gordijn, 2 cm moet zijn zodat het niet tegen de andere gordijn van de andere rail gaat schuren. We zijn leken en kennen de termen/jargon die gebruikt worden in de gordijnenbranche niet. We waren al tevreden dat we de gevraagde 2 cm op de offertenr. 251184 zagen. We wisten niet wat bedoeld wordt met hoofdje en veronderstelde dat het betrekking had op de hierboven door ons gevraagde breedte. We hebben de offerte getekend. Toen we de gordijnen kant en klaar ontvingen en thuis aan de rails bevestigden, bleek de breedte niet te kloppen. We gingen terug naar de winkel en de medewerker zei dat de gordijnplooi 2 cm moest zijn en niet het hoofdje. Tevens wees hij erop dat we ervoor hebben getekend en niet moeilijk moeten doen. Voor het corrigeren van de gordijnen komen de kosten van € 80,- bovenop de normale uitgave. Als leken weten we nu wat een hoofdje is, maar zijn € 80,- armer. We zijn teleurgesteld in de service.
Service
3
Prijs/kwaliteit
5
Assortiment
4
Inrichting
4
Algemene indruk
4
heleen
hele mooie sorterering
3-3-2018 het personeel is waardeloos totaal geen interesse in jouw of de stoffen en slecht afgeknipt !!!! Jammer bestel volgende keer weer gewoon ON line. !!!!!
Service
3
Prijs/kwaliteit
8
Assortiment
9
Inrichting
8
Algemene indruk
8
Bebsy Pistro
Winkel was een rommeltje -> voor het goede doel!
16-2-2018 Prettige zaak, mooi assortiment, veel keuze! Keuze was nu wat beperkt doordat veel stoffen op karren stond, winkel wort eindelijk verbouwt. is en was hoognodig! Ben heel benieuwd wat het wort met die nieuwe ingang. Het personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ik wort altijd graag geholpen door Simone. Groetjes van Bebsy
Service
8
Prijs/kwaliteit
9
Assortiment
9
Inrichting
7
Algemene indruk
8